20140915

Najbardziej wkurzające postacie ze universum Star Treka...

Zacznijmy z grubej rury:

7. Chakotay.



Za wkurzający uśmiech w sytuacjach, które nie były zabawne. I za tatuaż na twarzy.

6. Riker.



Za bycie kompletnym idiotą. Nawet nie jestem wymienić konkretnych sytuacji, które mnie wkurzały - tyle ich było. Darcie twarzy bez przyczyny? Podejmowanie irracjonalnych decyzji? Co z tego, że doradca kapitana mówi ci, że trzeba się wycofać. Pff! Ja jestem Riker i mam to w dupie i zrobię tak, jak chcę!

5. Wiesław Miażdżyciel



Nie ma nic bardziej wkurzającego od pseudocudownego-dziecka, który w sumie jest przeciętny, ale wszystkim dookoła się wydaje, że jest wspaniały. Scenarzystom wydał się wspaniały do tego stopnia, że na temat jego wspaniałości zrobili parę odcinków.....

4. Picard...



Tak. Picard był... uh. Jak można lubić fanatyka moralnego? Jak można lubić kogoś oderwanego od rzeczywistości? Jak można lubić kogoś, kto uważa, że epik spiczem uda mu się osiągnąć wszystko? I co gorsza, udaje mu się to - bo scenarzyści uznali, że to wiarygodne. Jak można być tak wielkim radykałem, by pozwolić narażać życie miliardów ludzi, tylko dlatego, że ich morderca jest "formą życia"... Zapatrzony w siebie, rozpieszczony, oderwany od rzeczywistości, arogancki, zaślepiony.

3. Q.



Najbardziej wkurzające był jego wtrącanie się w życie załogi w taki sposób, że nie mieli wyjścia i byli zmuszeni do tego, by uczestniczyć w cyrku, który odprawiał - często przy tym narażając życie. A jego metody "wychowawcze" było po prostu obrzydliwe. Arogancki, zakochany w sobie, nie posiadający szacunku do innych. Wystarczająco, żeby go nienawidzić.

2. Worf.



Bezmyślny troglodyta. Ciągle nawiązuje do jakichś durnych, Klingońskich rytuałów, które tylko przeszkadzały i zawadzały w normalnym obrocie spraw. W ogóle cała Klingońska kultura jest irytująca i to pewnie dlatego Worf był taki wkurzający.

1. Quark.



Mam wrażenie, że gdyby nie on, to DS 9 byłby lepszym serialem. Niemoralny manipulant, nie widzi nic złego w niewolnictwie i wyzysku, z drugiej strony kompletny debil, którym bardzo łatwo pokierować i urobić, jak plastelinę... Najgorsza postać ze Star Treka. Do tego brzydka, jak noc listopadowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz